Sibel ile üniversitede seks hikayem

Sibel ile üniversitede seks hikayem


Arkadaş grubumuz ile bütün hazırlıkları 1 ay kala planlamaya başladık.Arkadaşlarımız yaklaşık on kişiyiz kız erkek karışık bir grubumuz var hepimiz çok samimi dost hayatı yaşıyoruz.O gece okulda alkol yasak olduğu için içkilerimizi dışarıda içip biraz kafamız iyi yapıp konser alanına gidecek eğlenecektik.Öylede yaptık.Gittik konserde eğlendik güldük harika bir gece geçiriyorduk.Konser alanı şenlikte dağılınca millet dağılmaya başladı.Arkadaşlarımızdan Turgut araba ile bir araba dolusu alkol getirmi şti.İçki içmeye devam ettik.

Gördügünüz g*tün numarası 0023780009290 bu arkadaşlar :D

Alkolü kaçıran kızlar ortalığa kusmaya başladılar.Kızların hepsi ve bizde dahil öğrenci evleri tutmuş orada kalıyorduk.Aramızda bir kız arkadaşımızın geçmiş dönemde grubumuzun dışında bir şahsiyetsiz ile girdiği ilişki sonucu hamile kalmaktan son anda kurtulmuş daha da kimseler ile çıkmamış psikolojisini yeni toparlamıştık Sibel’in.Sibel harika bir yapıda mükemmel bir karaktere sahip iyi bir kızdı.Neyse bu şekilde alkol muhabbetti devam ettikçe kızlar dediğim gibi sapıtmaya devam ediyordu.Sibel çok aşırı derecede alkol komasına girince benim eve götürdüm.Ben sadece bir ev arkadaşım ile kalıyordum.Kimseyle titizliğim yüzünden anlaşamıyordum sadece o kişi ile ev temizliği titizlik konusunda anlaştığım için kimseyi evime almıyordum açıkçası.Ama o gece Sibeli benim eve götürmek zorunda kaldım.Eve gittiğimizde Sibel hala sarhoş bağırıyor öpeceğim seni dudaklarından diyerek sayıklıyordu bana.Ben alkollü diye sessizce idare edip bir an evvel yatırma planları yapıyordum.

Eve girdik ve Sibele bir bardak su verip benim yatağıma uzattım.Kız kendinde değildi az bekleyip sıkıntı olursa mecbur duşa sokacaktım.Az bekledim ama Sibel adeta komaya girmişti.Hemen müdahale etmem gerekiyordu yoksa kalp krizine kadar gidebilirdi bu durum.Kızın koluna girip banyoya götürdüm.Önce gerçekten içimde bişe yok yanlış kesinlikle düşünmedim soymak istemedim görmek istemiyordum arkadaşımın özelini ama soymasamda mutlaka soymak zorunda kalacaktım birde ıslak kalacaktı iyice hasta olacaktı.Mecbur pantalonunu penysesini çıkardım sütyen külot deken çırıl çıplak oldu.Çok güzel bir vücudu vardı Sibelin.Sarışın düzgün pürüzsüz dü her yeri.Neyse duşa soktum biraz kendine gelmeye başlayınca benim bornozumu giydirdim.Çıkınca salona oturtturdum kahve yapıp içirecektim.Mutfağa gittim ve kahve yapmaya koyuldum hemen.İçeride müzik sesleri geliyordu hafiften.Ev arkadaşım ailesinin yanına gitmişti zaten.Kimsenin olmaması çok iyiydi yoksa rezil olurdum prensiplerimi çiğniyordum adeta.İçeri girdiğimde Sibel bornozu üzerinden atmış yabancı müzik ile dans ediyordu çok seksiydi.Gözlerimi alamıyordum.Gel buraya dedi ve benimle birlikte çıplak bir vaziyette dans etti.Benimde elbiselerimi çıkarmamı istiyordu.İzin vermesemde dayanamadım ama kendi haline bırkacak ne yaparsa ona tepki verecektim.,

Sibel soyarak beni kendini sürterek dans etmeye devam etti.Sikime sürtünüyordu poposunu memelerini emdirmek için kafamı eğiyor mükemmel göğüslerini ağzıma sokuyordu.Ben ne olacaksa olsun dedim artık çünkü hangi erkek dayanabilir bu duruma.Ama kendisine sabah bu yaptıklarına pişman olmayacaksın değilmi dedim amannn salllla sana hadi ben sana kendimi vereceğim aptal diyerek kahkaha attı ve çömelerek sikimi ağzına almaya başladı.Kafası döndüğü için bir ağzına alışı vardı mükemmel.Sikimin her yerini emdi.Kendi yere uzandı amını açarak hadi yala beni dilini içime sok dilinle sik beni boşalt aşkım dedi.Bembeyaz tazecik amı yalamazmıydım.Hemen yumuldum.Sonra bacaklarını kasıklarına kadar yaladım.Ayaklarını bile yaladım çok seksi bir kız.Ateşli bir seks yaşıyorduk.Sikişmek sabaha kadar sürecekti biliyordum.Vücudunun bütün noktalarını yalamaya devam ettim.Sonra üzerine gelerek sikimi içine soktum.İlk soktuğumda ahhh yavaş lütfen acıyor dedi ama daha sonraları ıhhhhhhhhh offfffff sok aşkım sik beni hep sik içimde kalsın sikim olurmu ama benim dudaklarımı boş bırakma aptal seni diyerek kahkahalar atıyordu.Güzelce siktim o gece.Gecenin ilerleyen saatlerinde seks devam ediyordu üzerime oturur pozisyonda iken aletimi alıp aniden popo deliğine soktu ve üzerine oturdu bağıra bağıra arkadan verdi.Arka deliği kıpkırmızı olmuştu kızın.Ama seks yapmayı çok seviyorum beni her yerimden sik aşkım nolur diyerek kahkahalar devam ediyordu.O gece sabaha kadar seviştik.Sonunda salonda yerde çırıl çıplak uyuya kalmışız.Seks yapmak bu kızla çok zevliydi.Bende erotikhikayem.net seks hikayeleri sitesine hikayemi paylaşmak istedim umarım beğenirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Babam tuvalette beni sikti

Babam amımı sabunsuz sikti

Minibüste soforün zorla tecavüz edip sikmesii