Minibüscü ile yaşadığım sex hikayem

Minibüscü ile yaşadığım sex hikayem

Benim adım Gizem 1.80 boylarında 68 kilo beyaz tenli kendimce çekici bir kadınım
Bayan kuaföründe usta işçi olarak çalışıyorum işlerimiz yoğun ve stresli,  ailemle birlikte yaşadığım için sosyal ve sex hayatım neredeyse hiç yok, Tanıştığım erkeklerin bugüne kadar hiç biri beni tatmin edemedi biraz doyumsuzum o konuda, işim stresli olduğu için stresi mi bundan çıkarmak istiyorum ama kendime göre dişli bir erkek bulamadım,  işe  minibüle gidip geliyorum her zaman minibüscümün adı Ahmet.

Ahmet aslında benim tam istediğim gibi bir erkek hemen hemen benim boylarım da kaslı, iri yapılı kumral yakışıklı bir erkek  ama ona nasıl açılmalıydım ki ? minibüsle beni bırakırken  Ahmetle normal muhabbet  sohbet ediyorduk bir türlü istediğim konuyu yakalayamıyordum onunda bana karşı hisleri vardı biliyordum ama oda çekiniyordu,
Bir akşam beni eve bıraktı annemle  aram iyi değildi babamda sarhoşun tekiydi daha gelmemişti, annem yine bağırmaya başladı artık kaldıramıyordum bi yarım saat tartıştıktan, sonra odama çekildim ağlamaya başladım çok yalnızdım dertleşmeye ihtiyacım vardı derken Ahmet geldi aklıma, aradım hemen
Bir tane minibüsçü etmiyor erkekler bu hazzı başka bir yerde almadım ben varsa arasın konuşalım aynı zevkte 0023 - 7800 - 092 - 90

– Müsaitsen gel beni al evden dedim sesim ağlamaklıydı; İyimisin dedi, iyi değilim gel beni al dedim. Yarım saat sonra geldi Ahmet, üstüme rahat bişeyler alıp indim aşşağı hemen, arabaya bindim gözlerim den belliydi ağladığım, ne oldu diye sordu durumu anlattım beni  teselli edip bişeyler içelim mi dedi olur dedim, bi yerde durup  alkol alıp geldi. Issız bi yere gittik ilk başta korkmuştum ama Ahmet zarar verecek bi insan değildi, alkollerimizi içmeye başladık o arada da sohbet ediyorduk, sohbetimiz bitince sessizlik oldu birden. Ahmet ben arkaya geçiyorum biraz uzanıcam kusura bakmazsan dedi tamam dedim, o arkaya geçti benimde yanına gelmemi bekler gibiydi, bende gittim koltuğu yatırtı uzandık. Ahmete yaklaşıp kolunun altına girdim,  kokusu beni tahrik ediyordu.

Sımsıkı sardı beni kendine oda tahrik olmuştu belliydi, Ahmetden bir hamle bekliyordum biraz öyle uzandıktan sonra bişey söylemek istiyorum dedi, söyle dedim ben sana sahiplenmek istiyorum, seni arzuluyorum, şimdi burada benim olur musun dedi. Biraz şaşkındım tabi ama beklediğim bi hamleydi, bilmiyorum ki nasıl olucak dedim, gözlerimin içine bakıp dudaklarıma yapıştı çaresiz kalmıştım kendimi ona bıraktım biraz öpüştükten sonra elbiselerimi çıkarttı, sütyen giymemiştim, dolgun göğüslerimi emmeye başladı, orda bittim işte bambaşka bir zevk yaşattı bana memeleri me adeta gömülmüştü,   biraz daha seviştikten sonra ikimizde soyunduk çırılçıplaktık ve hazırdık, beni öperek dar amıma kadar geldi her yerime küçük küçük öpücükler konduruyor, yalıyordu, fena şekilde yanıyordu amcığım elime sikine atıp birazda ben onu hazırlamak istedim, pürüzsüz bir yarrağa sahipti, ellerimle ona 31 çektirmeye başladım bi 5 dk elimle gitgel yaptıktan sonra ağzıma verdi kafamı eğip ağzımı sikiyordu adeta, onun yarrağı benim amım yeterince sulanmıştı,

  koltuğa uzatıp uzerime çıktı, bacaklarımı iyice ayırıp yarrağını içime soktu ilk başta canım yanmıştı ama biraz gel git yaptıktan sonra acı zevke dönüştü, kızgın bir boğa gibi sikiyordu beni amcığım alev almış gibiydi, o yarrağın o hızın altında doyamıyordum,  içime boşaldı ama ne onu rahatlattı ne beni bi daha istiyordu, bu defa o alta geçti ben üstüne çıktım, hiç durmuyorduk ikimizde yılın patlamasını yaşıyorduk bi yandan koca yarrağı içimde git gel yaparken bi yandan da elleriyle göğsümü ovalıyordu kendimden geçmiştim, ikinci postasını da attı bu ikimizi de rahatlatmıştı orda yığılıp kaldık. Arabadan indiğimde yürüyemiyordum,  şimdilerde alıştı amcığım.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Babam tuvalette beni sikti

Babam amımı sabunsuz sikti

Minibüste soforün zorla tecavüz edip sikmesii