Eczane'de yaşadığım sex hikayem

Eczane'de yaşadığım sex hikayem


Geçen gün abimin üniversite okurken gönderdiği parayı çekmek için postaneye gittim.Başıma gelenleri seks hikayesi olarak sizlere aktarmak istiyorum.eczanede sırada beklerken yaklaşık 30 yaşlarında bir hatun arkamda sırada bekliyordu.Birine para gönderecekmiş elindeki belgeyi doğru yazıp yazmadığını sordu.Baktım belgede eksik vardı ve yanlış doldurulmuştu.Hemen gidip düzgün doldurulacak bir belge getirdim.Yazmaya başladı.Kardeşine para gönderiyormuş emekliymiş kurumdan.Tanıştık İsmi Gülçin.Beklerken sırada sistem gitti ve öğle arasına girmeye az kalmıştı.Bize sıra gelene kadar nihayet beklediğimiz oldu ve öğle arasına girdik.

Eczane'de yaşadığım sex hikayem


Gülçin hanım çay içmek istersen beraber zaman gelene kadar çıkalım teklifinde bulundu ve çıktık.Sohbet muhabbet dul olduğunu kocası ile şiddetli geçimsizlik yüzünden ayrıldığını kocasının artık yeni bir eşi ve hayatı olduğundan bahsediyordu.Bende kendimi tanıttım üniversite üçüncü sınıfta işletme okuyorum bekar olduğumu arkadaşım ile öğrenci evi tuttuğumuzu bunun içinde abimin bana para gönderdiğinden bahsettim.
Tekrar saat gelince eczaneye döndük.İşlemler için beraber sıraya girdik.İkimizde çok acıkmıştık işlemlerimiz bitince bana yemek yedirmek istediğini söyledi.Evine davetini kabul ettim.Evi çok güzeldi.İçeri girdik ve mutfağa gitti hemen.Dünden hazırladığı zeytinyağlı dolmayı servis yaptı.

Mutfakta sohbet ile beraber yemeye başladık.Çok güzel yemek yapmıştı.Çok beğendiğimi söyledim.Saat ilerledikçe muhabettimiz koyulaşıyor bir anda bana keşke ev tutmasaydın bende yalnızım beraber kalırdık dedi.Kahve yapmak istedi ve kahve içmeye başladık.Kahve içtikten sonra falına bakayım dedi.Kadın adeta sülük gibi yapışmıştı bana artık sıkılıyor bir taraftan da korkuyordum.Yanıma yanaştı ve kahve falımı anlatmaya başladı.İçindeki şekilleri göstermek için içime kadar girdi.Bir anda anlatırken kafamı tutarak dudaklarıma apıştı artık gitmişti olay ateşli seksi dudaklarını öpüyordum.

Ayağa kalktık öpüşerek seks yapmaya doğru giden bir yola girdik.Giydiği gömleğinin düğmelerini açtım içerisinde siyah atleti vardı ve sütyenine ulaşmak için atletini çıkardım.Sütyeni de siyahtı arkadan kelepçelerini çıkardım.Memelerini açtığımda uçları koyu kahve rengine dönüşmüş sivri uçlu az sarkık ama tatlı seksi görünen göğüslerini emmeye başladım.Kadın çok azgındı memelerini emerken bile inlemeye başladı.Tezgaha yasladı beni mutfak tezgahına alta inerek kalkan yarrağımı çıkarmak için pantalonumun kemerini çıkardı düğmelerini açtıktan sonra çamaşırımın üzerinden daha çıkarmaya dayanamadan öpüp koklamaya başladı of diyordu yiyecek gibiydi penisimi.Çıkardı inanın boğazına kadar sokuyordu kokluyor yüzüne sürüyor dudaklarını sakso çekmeye doyuruyor gibiydi.Aletimin ucunu içine çekiyor boşalsam ağzından çıkarmayacaktı.
Kendi pantalonunu çıkardı ve külotunu soydu.Az kıllıydı amı tezgaha yasladığı için beni boynuma sarıldı bir ayağaını belime attı ve yarrağımı amına sokmaya başladı.Bacağı elimde alttan amına sokuyordum.Boşalma suyunu hissediyordum yarrağımda.Çok seksi ateş gibi amı vardı yanıyordu adeta.

Daha sonra tezgaha oturdu ve bacaklarını belime sararak hadi sik beni genç aşkım çok seksisin sok amıma kocaman yarrağını yiyeceğim seni dedi.Kadın sanki her şeyi planlamış beni eve atmıştı.Sikişmek için bugünü bekliyormuş bende kendimi orospu gibi hissediyordum.Boşalmak istedim kendisine söylediğimde dudaklarını zaten hiç ağzımdan çıkarmadı doğru dürüst hayır biraz daha sik beni aşkım dedi hiç dinlemedim ve boşalacağım dayanamıyorum ateşine dedim dur ozaman çık içimden dedi.İçinden çıktım ve yere eğildi sikimi emerek yüzüne memelerine boşalttı beni.Çok ateşli seksi bir kadındı ama böyle tecavüze uğramış gibi oldum.Hemen toparlandık bizde kal dedi hayır dedim ne olur diye ısrar etti bende hafta sonuna söz verdim eve gitmem gerekiyordu çünkü arkadaşımın parası bitmiş eve alacağı erzak parası ekmek parası kalmamıştı aç kalacaktı arkadaş.Daha sonra uğrayacağım diye söz verdim.Bana arkadan ilişkiye girdinmi hiç dedi beni kaybetmek istemiyordu hayır aşkım dedim.Aşkım senin için ölür çok tatlısın sen sevgilim hafta sonu anal ilişki yaşayalım dedi.Tamam dedim hafta sonu arkadan sokacak kendine.Gidersem size yazacağım anal seks ilişkimi.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Babam tuvalette beni sikti

Babam amımı sabunsuz sikti

Minibüste soforün zorla tecavüz edip sikmesii